loading...
آموزش نصب مکینتاش و دانلود برنامه های مکینتاش ( هکینتاش )
مهدی بازدید : 474 دوشنبه 11 مهر 1390 نظرات (0)

نسخه کامل نرم افزار iWork 09 (مشابه Office برای مک)

 

مجموعه ای از اپل شامل برنامه های Pages , Numbers , Keynote که مشابه برنامه های Word , Excel , PowerPoint از مایکروسافته.
البته iWork از فایلهای Office هم پشتیبانی میکنه.

این مجموعه جایگزین مناسبی برای Office مایکروسافته به دلیل اینکه نسخه Office مایکروسافت برای مک ساخته شده از زبان فارسی پشتیبانی نمیکنه


دانلود با حجم ۴۵۰ مگابایت در ادامه مطلب  

مهدی بازدید : 246 دوشنبه 11 مهر 1390 نظرات (0)

دانلود نرم افزار حرفه ای انیمیشن سازی برای سیستم عامل مک با Anime Studio Pro 8.0 MacOSX UB






Anime Studio یکی از نرم افزار های انیمیشن سازی دو بعدی مبتنی بر گرافیک های وکتوری است ، با استفاده از این نرم افزار می توانید انیمیشن ها را به صورت فایل های فلش خروجی بگیرید .

این نرم افزار جز یکی از محبوب ترین و ساده ترین نرم افزار های انمیشن سازی دنیا می باشد.

کار کردن با این نرم افزار نیازی به تخصص بالایی ندارد.

این نرم افزار در عین سادگی محیط کاربردی خروجی های شگفت انگیزی می دهد.

 

مهدی بازدید : 247 جمعه 11 شهریور 1390 نظرات (0)

 


دیگر نگران پرداخت 600 هزار تومان بخاطر این نرم افزار نباشید مک دانلود آن را به رایگان در اختیار شما قرار داد

Apple Aperture 3 اولین نرم افزار مخصوص عكاسی است كه شركت بزرگ اپل به منظور دستیابی به بازار داغ تصویرگری دیجیتال ارائه كرده است. این نرم افزار كه چند ماه پیش برای اولین بار به كاربران اپل معرفی شده بود در جدیدترین نسخه بروز شده خود توانسته است امكان راه اندازی روی سیستم های پی سی یا غیر اپلی را نیز فراهم كند. با این حساب می توان گفت كه 3 Apple Aperture كه در ماه آوریل امسال عرضه شد، اولین نسخه همگانی این برنامه به شمار می رود كه استفاده از قابلیت های گسترده ویرایش عكس را برای كاربران ویندوز ارائه می دهد. با این نسخه بروزرسانی شده می توان 3 Apple Aperture را روی كامپیوترهای خانگی عادی و كامپیوترهای مكینتاش مبتنی بر اینتل مثل MacBook Pro نیز نصب و اجرا كرد. برنامه نویسان اپل برای ارائه این نسخه بروزرسانی شده با بسیاری از عكاسان حرفه ای رایزنی كرده اند و ادعا می كنند قابلیت های این برنامه ۴۹۹ دلاری بسیار قوی تر از برنامه های مشابه در زمینه عكاسی احتمالا (Adobe Lightroom) است. البته قیمتی كه اپل برای این برنامه تعیین كرده مخصوص نسخه های بروز شده برنامه است و كاربران قبلی این برنامه می توانند به صورت رایگان نرم افزار خود را بروز كنند.


Size: 620.36MB
 

مهدی بازدید : 245 یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

 

اگر شما کارتون ها و یا انیمشن های قدیمی را فراموش نکرده باشید، همه به صورت دو بعدی بودند که برای ساخت آن ها در استدیوهای پیشرفته، وقت و زمان زیادی را صرف می کردند. اما امروزه ساخت چنین انیمیشن هایی تنها با یک سیستم خانگی انجام پذیر است. نرم افزارهای بسیاری را امروزه می توان یافت که به وسیله آن ها کاربران می توانند به راحتی نیازهای خود را در این زمینه و بر روی سیستم های خانگی برطرف کنند. StoryBoard Pro نام نرم افزاری می باشد که شما کاربران سیستم عامل مکینتاش، براحتی می توانید، با استفاده از این نرم افزار تصاویر دوبعدی بسازید. همچنین در این نرم افزار ویژگی های همانند ساخت نمای حرکت دوربین نیز موجود می باشد که برای کابران حرفه ای این نرم افزار قرار داده شده است . این برنامه برای کاربران مختلفی می تواند مورد استفاده قرار گیرد و StoryBoard کار ها نیز می توانند با این برنامه نیازهای خود را بر طرف کنند.

مهدی بازدید : 208 چهارشنبه 11 اسفند 1389 نظرات (1)

بارها شده است که فایل و یا پوشه های شخصی خود را در لپ تاپ و یاکامپیوتر خانگی شخصی خود ذخیره کنید. ولی از آنجا که در برخی مواقع  امکان دسترسی دیگران به اینگونه فایلها وجود دارد، تصمیم به پنهان سازی و یا مخفی کردن آن ها از دسترس دیگران را دارید. نرم افزار hide folders screen shot نرم افزاری حرفه ای در این مورد می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل ها و پوشه های خود را بصورت حرفه ای از دید کاربران دیگر مخفی کنید. این نرم افزار فقط برای کسی قابل دسترس است که رمز عبور آن را داشته باشد، وگرنه به هیچ وجهی قابل دسترسی نمی باشد.



شما تنها با یک کلیک می توانید فایل ها و پوشه های شخصی خود را پنهان کنید و یا بر روی آن رمز بگذارید. برای رمز گذاری باید شما بعد از نصب به تنظیمات بروید و رمز خود را وارد کنید. بعد از پنهان شدن فایل، برای آشکار سازی مجدد از شما رمز عبور در خواست می شود که طبیعتا پس وارد کردن رمز عبور خود، فایل مخفی شده نمایان می شود.
 
 

License: Software       Size: 6.7MB 

 

مهدی بازدید : 220 دوشنبه 11 بهمن 1389 نظرات (0)

امروزه نرم افزارهای مختلفی را می توان در زمینه ویرایش تصاویر و انجام امور مختلف بر روی عکس ها برای سیستم عامل مکینتاش مشاهده نمود که هر یک از آن ها با توجه به نوع برنامه نویسیس انجام شده بر روی خود و استفاده از تکنیک های نرم افزاری مختلف دارای ویژگی های خاصی می باشند. هر یک از این نرم افزارها با توجه به شرکت تولید کننده خود از قدرت های مختلفی برخوردار می باشند .




تولید نرم افزارهای ویرایش و خلق تصاویر یک امر کاملا تخصصی می باشد زیرا تولید نرم افزاری که کاربران حرفه ای گرافیک کار قصد استفاده از آن را داشته باشند مستلزم استفاده از برنامه نویسان حرفه ای در این زمینه می باشد. شرکت Adobe یکی از بزرگترین کمپانی های حال حاضر دنیا می باشد که اقدام به تولید نرم افزارهای مختلف در زمینه طراحی های گرافیکی می باشد و شاهکار این شرکت که نرم افزار معروف Photoshop می باشد امروزه در سرتاسر دنیا و توسط کاربران مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. نرم افزار Photoshop برنامه ای حرفه ای به منظور ایجاد و خلق تصاویر مختلف و یا ویرایش عکس ها می باشد . از سری نرم افزارهای Photoshop محصولات دیگری را نیز می توان یافت که آن ها نیز به نوبه خود از ویژگی های مختلفی برخوردار می باشند.

در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه آشنا می شوید.

 

License: Software       Size: 89MB 

مهدی بازدید : 177 جمعه 10 دی 1389 نظرات (0)

پس از غیبت یک ماه-ه، تصمیم بر آن گرفتیم که این غیبت را به نحوی جبران کنیم. نرم افزار Autodesk Mudbox 2012 را برای بعد از عید، به عنوان محصول دانلود برای کاربران ویژه انتخاب کردیم، تا کاربران پس از واریز وجهی آن را بتوانند دانلود کنند. ولی برای جبران این غیبت، نرم افزار Autodesk Mudbox 2012  را به رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. امیدواریم که این کار پیشکش مناسبی از طرف ما برای شما عزیزان باشد.



نرم افزار Autodesk Mudbox یکی از نرم افزارهای ۳D Sculpting و بافت سازی می باشد که مک دانلود آن را به رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده است. نرم افزار های ۳D Sculpting که یکی از بهترین آن ها نرم افزار Mudbox است که بسیار مورد پسند صاحب نظران رشته های مربوطه قرار گرفته است. نرم افزار های ۳D Sculpting دقیقا به شیوه یک استاد کوزه گر عمل می کنند یعنی کاربردر این نرم افزار ها یک حجم بی شکل و نامنظم را با دستکاری به یک آبجکت ۳D تبدیل می کند.
 

License: Software       Size: 427.51MB 


 


 

مهدی بازدید : 171 جمعه 10 دی 1389 نظرات (0)


اگر شما هم یکی از دوستاران اپل یا همان سیب گاز زده خودمان باشید خود را به محیط 
MacOsها نزدیکتر میدانید . در سال قبل شاهد بسیاری از محصولات  این شرکت بودیم .  iPhone  و   iPod  و MacBook Air جدید غوغایی در صنعت تکنولوژی در سال 2010 برای اپل به پا کردند . و اما ما برای شما یکی از قویترین نرم افزارهای مولتی مدیا اپل را آماده کردیم .


iLife به شما این امکان را میدهد که عکسهایتان را سازماندهی کنید . یک آلبوم از عکسهایتان خلق کنید و  یا حتی یاد بگیرید یک  فیلم بسازید.همه این امکانات را شما میتوانید در iLife 11 که جدیدترین نسخه مولتی مدیای اپل میباشد پیدا کنید.

 

حجم: 3.12 گیگابایت



مهدی بازدید : 320 چهارشنبه 10 شهریور 1389 نظرات (0)

بعد از مدتها انتظار و ارائه شش سری نسخه بتا سرانجام مایکروسافت آفیس ۲۰۱۱ برای مک ریلیز شد.

 

با توجه به نفوز سیستم های مک و اپل در جامعه ی امروزی قصد داریم نسخه ی  مک از نرم افزار آفیس را برای دانلود قرار دهیم . .این نسخه ی سازگار با سیستم عامل مک میباشد . به نظر می رسد Microsoft Office 2011 بعد از عرضه موفق ویندوز 7 دومین شاهکار مایکروسافت باشد که در طول دو ساله اخیر عرضه می گردد. این محصول که در مقایسه با نسخه 2010 با تغییرات متعددی رو به رو شده است کمی هم با نکته ها جالب همراه شده چرا که مایکروسافت نسخه 13 را با آفیس 2010 عرضه نمود اما چون این عدد نحس طلقی می شود مایکروسافت در اقدامی جالب Office 14 را منتشر کرد. در این که Office یکی از موفق ترین محصولات مایکروسافت بوده شکی نیست اما این که از گذشته تا به حال این پیشرفت و موفقیت ادامه پیدا کرده است نکته مهمی است که شرکت های نرم افزاری کمتر توانسته اند این روند را ادامه دهند.

مهدی بازدید : 1117 دوشنبه 10 خرداد 1389 نظرات (0)

 

نسخه ی نهایی فتوشاپ CS5 برای سیستم عامل مک توسط سایت مک دانلود برای شما کاربران سیستم عامل مکینتاش منتشر شد. سایت مک دانلود باز هم مثل همیشه این نرم افزار را به صورت کامل و با کرک تست شده برای دانلود قرار داده است . چندی پیش ورژن قابل حمل این برنامه در سایت با استقبال بی سابقه مواجه شد . لینک های دانلود بدون محدودیت زمانی میباشند. جدیدترین نسخه فتوشاپ با نام CS5 (شروع قیمت از ۶۹۹ دلار تا ۹۹۹ دلار و از ۱۹۹ تا ۸۹۹ دلار برای ارتقا نسخه قبلی به جدید) ، قابلیتهای جدیدی را در ویرایش تصاویر پیاده سازی کرده که کمک می کند به انتخاب اشیاء، نقاشی ، و محدوده بالای دینامیکی عکس (HDR) ، و همچنین قابلیت های جدیدی که از آن به عنوان تردستی های دیجیتال یاد می شود چیزی که هنوز در هیچ نرم افزاری ندیده بودیم. فتوشاپ CS5 شاید یک نرم افزار اجباری برای هر نوع کاربری نباشد، اما بدون شک یک نرم افزار فوق العاده خوب، با استفاده آسان ، و ، بله ، جادویی است که نشان می دهد ادوبی هنوز نمی خواهد در رقابت بازنده باشد.

>> دانلود رایگان نرم افزار های سیستم عامل مک <<

Size: 1.5GB

 

مهدی بازدید : 207 جمعه 10 اردیبهشت 1389 نظرات (0)
مک دانلود باز با تلاش گروه خود توانست یکی دیگر از نرم افزار های مفید را برای شما عزیزان در درون سایت قرار دهد. در اکثر رشته های مهندسی افراد برای تهیه پروژه خود نیاز دارند تا با کمک نرم افزاری ابتدا آن را بر روی رایانه طراحی و آنالیز کنند و سپس آن را به مرحله اجرا برسانند. یکی از نرم افزارهای معروفی که اکثر دانشجویان و مهندسین رشته ی عمران از آن استفاده می کنند نرم افزار AutoCAD است. در واقع اتوکد نام نرم‌افزاری است که برای ترسیم نقشه‌ های مهندسی و صنعتی به کار گرفته می شود و به افراد این امکان را میدهد که به راحتی در محیط مجازی نقشه ی مورد نظر خود را طراحی نمایند.  این نرم افزار محصول شرکت آمریکایی Autodesk بوده که اولین نسخه آنرا در دسامبر سال 1982 منشر نمود. این شرکت در زمینه ی ساخت نرم افزارهای دو و سه بعدی محصولات متفاوتی را وارد بازار کرده که علاوه بر اتوکد یکی دیگر از محصولات پر طرفدار و معروف آن نرم افزار Maya است که در زمینه ی انیمشن سازی کاربرد بسیار فراوانی دارد.


Size: 598MB    
درباره ما
Profile Pic
سلام. بیشتر برنامه های موجود در وبلاگ از سایت های زیر برداشته شده : "وطن دانلود دات کام" "مک دی ال دات کام" اما آموزش های قرار داده شده بیشترش تجربه خودمه .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 36
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 1,383
  • بازدید کلی : 95,880
  • کدهای اختصاصی