loading...
آموزش نصب مکینتاش و دانلود برنامه های مکینتاش ( هکینتاش )
مهدی بازدید : 243 سه شنبه 11 مرداد 1390 نظرات (0)


بازی زیبا و بسیار جذاب که برای سیستم عامل مک ساخته شده است.فورد مسابقه ای ورژن 2 بهترین ویژگی های اتومبیل های فورد از سال 1949 ، از افسانه مانند وانت 1956 اف 100 و 1968 موستانگ کلاسیک را بدنبال دارد و با سپری کردن مراحل لازم شما می توانید اتومبیل های جدید را برای خود خریداری و یا بدست آورید.این بازی با پایین ترین مدل فورد شروع شده و در ادامه به بالاترین آن خواهید رسید.

رقابت بر سر اتومبیل های قدیمی و جدید فورد است.در این مسابقه شما می توانید اتومبیل های فورد '49، F150 و آخرین موستانگ را پیداکنید،و آن ها را بدست آورید.در این بازی طراحی ، زمان حمله ، ثانیه ها ، از میان برداشتن ، خط پایان و مهارت رانندگی و بسیاری از حالت های مختلف دیگر ، باعث جذابیت های خاص می شود که شما را به ادامه بازی تشویق می کند.محیط های گوناگون از جمله : themed ، آهنگ های جاده ای متفاوت ، Ovals و جاده های زیبا که از آسان تا مشکل درجه بندی شده است ، شما را به یک هیجان کاملا غیره منتظره می رساند..
برنده شدن در مسابقات باعث می شود که شما تکنولوژی های جدید و خدمات نوین تر را بر روی فورد خود امتحان کنید و لذت را از داشتن چنین اتومبیل هایی در زندگی واقعی را حس کنید.برندگان و قهرمانان در این بازی کاملا ،با دیگر رانندگان متمایز هستند،و آن ها هستند که می توانند اتومبیل های زیبا را ببینند و حس کنند.


 License: GPL           Size: 68MB

مهدی بازدید : 230 سه شنبه 11 مرداد 1390 نظرات (0)

 

بازی بسیار جذاب Offroad Racer، که مک دانلود در قسمت بازی های خود در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده است. بازی Offroad Racers دارای حجم کم و کیفیت بالا می باشد. در Offroad Racers کامیون ها، ماشین های هیولا، وانت های رالی با یکدیگر به رقابت می پردازند. شما می توانید رقبای خود را به روش های مختلف از میدان مسابقه کنار بزنید و خود مقام اول را تصاحب کنید. شما می توانید به سه روش متفاوت مراحل مسابقه را بگذرانید. در Offroad Racers باید جانب احتیاط را رعایت کرد و از رقبای خود کاملا فاصله گرفت در غیر این صورت شما هم طعمه خواهید بود. جاده های جنگلی، جاده های خاکی، کامیون ها و ماشین های مسابقه ای دیگر جذابیت خاصی به این بازی داده است.

License: Windows Size: 60MB

 

مهدی بازدید : 246 شنبه 11 تیر 1390 نظرات (0)

 

 


این بازی از سوی بنیاد ملی بازی های رایانه ای مورد تائید قرار گرفته است.

شاید تا به حال بازی زیبای WarCraft را در سیستم کامپیوتری خود یا در گیم نت ها بازی کرده باشید . این بازی که از گرافیک بالا برخوردار است و بازی فکری و به صورت استراتژیکی می باشد از محبوبیت بالا و طرفداران زیادی در سبک بازی های ساخته شده با سبک استراتژیک دارد.
WarCraft از اندک بازی هایی است که در تمامی ویرایش های عرضه شده خود عالی درخشیده و به هیچ گاه کلاس کیفیتی بازی خود را پایین نیاورده و همیشه با هر عرضه در صدر زیباترن بازی های دنیا قرار می گرفت.


  Size: 106MB 
 

 

مهدی بازدید : 177 یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

 

 

بازی CW Silent Hill Homecomin، بازی بسیار مهیج است که توسط کمپانی KONAMI تولیدو عرضه شده است. این بازی شبیه بازی Resident Evil می باشد. بازی Resident Evil و CW Silent Hill Homecomin در کنار هم، از زیباترین بازی های اکشن و ترسناک شناخته می شوند. گرافیک مناسب، داستان مهیج و زیبای این بازی و همچنین داشتن هیجان در تمامی مراحل این بازی، پرداختن عالی به جزئیات و بازی Addictive یا اعتیاد آور هولناک از ویژگی های منحصر به فرد این بازی زیباست که آن را بسیار نزد کاربران مکینتاش و ویندوز محبوب کرده است. این بازی نیاز به آموزش بسیار پیچیده ندارد شما می توانید در کمتر از نیم ساعت با تمامی منو ها و امکانات بازی آشنایی پیدا کنید. 
ویژگی های بازی CW Silent Hill Homecomin:
گرافیک مناسب
سرعت یادگیری بالا
پردازش بالا و فیلمنامه بسیار جذاب
حل معماها و مشکلات در بازی که در تمامی مراحل سد راه شما می شود
از بین بردن اهریمن و شیاطین در تمام گوشه و کنار بازی با پیشرفته ترین سلاح ها
موزیک و صداهای تاثیر گذار در هنگام انجام بازی
نجات جان شهروندان در هنگام رویارویی با اهریمنان و شیاطین
هوای مه آلود و احساس سرما در بازی، باعث جذابیت بیشتر بازی شده است

License: Software         Size: 4.86GB

 

مهدی بازدید : 194 جمعه 10 اردیبهشت 1389 نظرات (0)

 

بازی فوق العاده Assassins Creed ۲ برای مک ! (Native)


در واقع این بزرگترین بازی هست که تا به حال برای مک به صورت native ریلیز شده


حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :


Mac OS X 10.5 / Mac OS X 10.6
PROCESSOR: Intel Core 2 Duo 3.06 GHz
RAM: 3 GB (مک بوک معمولی این بازی را اجرا نخواهد کرد)
VIDEO CARD: 256 MB Dedicated Shader model 3.0 or higher (ATI RADEON HD 4000/5000 series,
NVIDIA GeForce®۱۰۰/۲۰۰ series)
HD: 9 GB


سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی با کیفیت بالا :
PROCESSOR: Core i5 2.66Ghz or better
RAM: 4 GB or better
VIDEO CARD: 512 MB Dedicated – ATI Radeon HD 4850 , NVIDIA GeForce GT120 or better

مهدی بازدید : 207 جمعه 10 اردیبهشت 1389 نظرات (0)

 

 

با سلام به همه دوستان . خب فکر می کنی همگی با بازی Angry Birds آشنای دارند . چندی پیش شرکت سارندش یک نسخه با نام Angry Birds Rio را معرفی کرد . این بازی برای مک هم ارائه شده بود. این بازی با نسخه قبلی تفاوت در سبک داستان دارد .این بازی دارای ۶۰ مرحله مهیج و سرگرم کننده است . قیمت این بازی در فروشگاه مک $۴٫۹۹ می باشد .


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

درباره ما
Profile Pic
سلام. بیشتر برنامه های موجود در وبلاگ از سایت های زیر برداشته شده : "وطن دانلود دات کام" "مک دی ال دات کام" اما آموزش های قرار داده شده بیشترش تجربه خودمه .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 36
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 64
  • بازدید سال : 1,417
  • بازدید کلی : 95,914
  • کدهای اختصاصی