loading...
آموزش نصب مکینتاش و دانلود برنامه های مکینتاش ( هکینتاش )
مهدی بازدید : 252 جمعه 11 شهریور 1390 نظرات (0)

 

Speed Download هم به ورژن ۵٫۲٫۲۴ آپدیت شد
Speed Download 5.2.24 چهار نرم افزار را در خود دارا می باشد که شامل:
۱- مدیریت دانلود توربو با قابلیت Resume
2- پشتیبانی از SFTP
3- اشتراک گذاری فایل ها به همراه رمز نگاری(Sharing & Encryption)
4- اتصال کامل به Mac/iDisk/WEBDAV
همچنین این نسخه از نرم افزار دارای رابط کاربری جدید که شما با کلیک های کمتر می توانید مدیریت بیشتر و موثر تری بر روی فایلهای دانلودی خود داشته باشید.
برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های کلیدی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مهدی بازدید : 201 چهارشنبه 11 خرداد 1390 نظرات (0)

با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود اطلاعات آب و هوایی خود را بر اساس موقعیت مکانی در هر جای دنیا بدست آورید.برنامه ای بسیار مفید برای مسافرت.این نرم افزار اطلاعات آب و هوایی را از جمله گزارش وضعیت فعلی شما را با آیکون های بسیار زیبا نشان می دهد.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:

- درجه دما ، مقدار رطوبت ، سرعت و جهت باد

- اطلاعات آب و هوا در مکان فعلی شما

- اطلاعات آب و هوا هر ۱۵ دقیقه به روز می شود

- پیش بینی های محلی

 


 

مهدی بازدید : 200 چهارشنبه 11 خرداد 1390 نظرات (1)

 

نرم افزار Palringo یکی از جدیدترین نرم افزار های موجود در زمینه مدیریت بر اکانتهای چت میباشد.این نرم افزار با ظاهری ساده و استفاده بسیار آسان به کاربران این امکان را میدهد تا بجای استفاده از نرم افزارهای حجیم و اشغال فضای حافظه رایانه ، با کمترین میزان حافظه مورد مصرف به تمامی سرویسهای معروف چت دنیا دسترسی داشته باشند. همچنین Palringo از زبان فارسی نیز پشتیبانی کامل به عمل آورده و نیز سرویسهای چت مانند: MSN , Yahoo , Aim , Icq , Jabber , Gtalk , Gadu Gadu را در خود جای داده است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

مهدی بازدید : 193 یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

 

MacCleanse نرم افزاری کوچک اما بسیار قدرتمند است که می تواند در عرض چند ثانیه سیستم عامل مک را را تمیز کنید.این نرم افزار می تواند کوکی ها ، صفحات مرور شده ، تاریخچه وب گردی و … را پاک کند و صدها مگابایت از فضای هارد را که توسط این گونه فایل ها پر شده به شما بازگرداند.با این برنامه می توانید نرم افزارهای زیر را بهینه و تمیز کنید.

 

مهدی بازدید : 193 پنجشنبه 11 فروردین 1390 نظرات (0)

با استفاده از این نرم افزار به راحتی به اکثر شبکه های اجتماعی به طور همزمان دسترسی دارید.
این نرم افزار از شبکه های : MSN, QQ, ICQ, YAHOO, MobileMe, GTalk, AIM, ICQ, Facebook , MySpace پشتیبانی میکند و شما به طور همزمان دسترسی دارید، حتی متوانید چند یاهو آی دی را همزمان استفاده کنید ، از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به نصب پلاگین آن اشاره کرد که به راحتی میتوانید از سایت افزونه این نرم افزار ، هر پلاگینی را دانلود کنید و به آن هر امکاناتی بدهید تا Adium دلخواه خود را داشته باشید.


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید
www.adiumxtras.com

مهدی بازدید : 198 پنجشنبه 11 فروردین 1390 نظرات (0)

 

این برنامه بسیار مفید مکتون رو تمیز می کنه و باعث میشه بهتر کار کنه. فقط با دو تا کلیک می تونید فایل های اضافی که فقط مک رو پر می کنند از بین ببرید. در کل امکانات بسیار زیادی داره که توصیه می کنم حتما نصبش کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مهدی بازدید : 245 پنجشنبه 11 فروردین 1390 نظرات (0)

 

بهترین نرم افزار برای خاموش کردن اتوماتیک مک

نرم افزاری کوچک ، طراحی شده برای خاموش کردن اتوماتیک سیستم عامل مک بر اساس رویداد مشخص و یا در یک تاریخ و زمان مشخص است.


برخی از ویژگی ها:

- خاموش کردن سیستم بعد از دریافت فایل توسط مرورگر (اپرا ، فایر فاکس ، سافاری ، …)

- استفاده آسان و نرم افزاری قدرتمند

- سرعت مک را کم نمی کند

 

 

مهدی بازدید : 296 چهارشنبه 11 اسفند 1389 نظرات (0)

Croos Over 9.0

اکثر کاربران مک ممکن است با این مشکل مواجه شوند که نیاز به اجرای برنامه های ویندوز بر روی مک خود دارند.نرم افزار Cross over این امکان را برای شما فراهم می سازد تا به راحتی نرم افزار های ویندوز را بر روی سیستم مک خود اجرا کنید.لازم به ذکر است که خود این برنامه دارای یکسری برنامه های ویندوز از جمله internet Explorer و Office نیز می باشد.لازم به ذکر است که این نرم افزار فقط از سیستم های Mac با پردازنده های اینتل پشتیبانی می کند.

مهدی بازدید : 441 چهارشنبه 11 اسفند 1389 نظرات (0)

 

معروفترین و قدیمی ترین نرم افزار فشرده سازی انواع فایل های شما می باشد. این نرم افزار را می توان به عنوان مطمئن ترین نرم افزار فشرده سازی نسبت داد و همچنین رقیب اصلی نرم افزار WinRAR که WinZip از خیلی لحاظ از آن نرم افزار برتر می باشد. کار اصلی این نرم افزار فشرده سازی و کاهش حجم فایل های شما می باشد که این خاصیت به شما کمک می کند تا راحت تر فایل های خود را جا به جا کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

مهدی بازدید : 282 دوشنبه 11 بهمن 1389 نظرات (0)

معمولا نرم افزارهای پرکاربرد شامل نرم افزار های اداری می شود که ما همیشه پس از خرید و نصب سیستم عامل جدید، سریعاً به نصب این نوع نرم افزارها می پردازیم. شما در هفته و یا حتی در روز ممکن است بارها سی دی و دی وی دی هایی را تکثیر و یا از آن ها ایمیج بگیرید. این کار در سیستم عامل های شرکت ماکروسافت بسیار آسان بوده، زیرا نرم افزارهای بسیاری در رابطه با این مسئله وجود دارد. اما اگر بخواهیم کار تکثیر، گرفتن ایمیج، تبدیل فایل های صوتی و تصویری را در سیستم عامل مک انجام دهید، شاید ما کاربران فارسی زبان با کمبود نرم افزارهای مفید و کار آمد در مورد این مسئله روبه رو شویم.

قابلیت های اختصاصی نرم افزار:
  • تکثیر CD و DVD
  • تکثیر CD و یا DVD با استفاده از یک DVD و یا CD درایو
  • گرفتن ایمیج (Image) از CD و DVD
  • قابلیت بارگزاری فایل های ایمیج به صورت مجازی بر روی کامپیوتر
  • قابلیت تکثیر فایل ایمیج بر روی CD و DVD
  • قابلیت تبدیل فرمت های صوتی با پسوند های مختلف
  • قابلیت تبدیل فایل های تصویری با پسوند های مختلف
  • سرعت و کارایی بالا
  • شکستن کرک های CD و DVD
  • و ...
مهدی بازدید : 184 چهارشنبه 10 آذر 1389 نظرات (0)

 

Parallels Desktopیکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین نرم افزارهای مکینتاش و بهترین راه حل برای اجرای برنامه های ویندوز در محیط سیستم عامل مکینتاش می باشد.توسط Parallels Desktop میتوانید برنامه های مکینتاش و ویندوز را به سادگی با سرعت بالا اجرا نمایید.با تنظیمات و ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار شما تجربه استفاده از دو سیستم عامل را خواهید داشت.

Parallels Desktop v6.0.11994 Mac OSX

 

مهدی بازدید : 250 چهارشنبه 10 آذر 1389 نظرات (0)

با نرم افزار گوگل ارث می توانید کل جهان را به کمک ماهواره ها مشاهده کنید.یکی از بزرگترین خصوصیات این نرم افزار عدم لزوم آشنایی با شهرها و آدرس های مشخص دنیاست . تنها چند کلیک ساده قادر است شما را به ناشناخته ترین نقاط کره زمین برده و با جزئیات بسیار زیاد از آن نقطه دیدن کنید. کاربردی که تا سالیان پیش غیر قابل باور بوده است اما اکنون با کمک این نرم افزار تحقق پیدا کرده است و شما توانایی پرواز از آسمان به منزل خود را دارید. علاوه بر این شما میتوانید با وارد نمودن آدرس یک نقطه از دنیا در عین واحد به آن نقطه از این کره خاکی سفر کنید و آن جا را با جزئیات کامل وارسی کنید.

Google Earth 6.0.1.2032 – Mac OS X

 

مهدی بازدید : 331 چهارشنبه 10 آذر 1389 نظرات (0)

دسترسی آسان و مدیریت iPhone  iPad  با Phoneview 2.6



برنامه ای که امروز قصد معرفی آن را داریم یکی از بهترین و کاربردی ترین نرم افزار های سیستم عامل مک میباشد ! 

نرم افزار Phone View  بدون شک بهترین برنامه ی مدریت iPad , iPhone  شما میباشد که با امکانات بی نظیری که در دارد دسترسی به محتوا ی دستگاه شما را آسان میکند .

از ویژگی های این برنامه میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
ذخیره کرده هر نوع اطلاعات با هر پسونده روی iPad iPhone
دسترسی آسان موزیک ها و ویدئو های شما بر روی کامپیوتر
دسترسی آسان به Sms Call  و آرشیو تماس های شما
استفاده از iPhone , iPad  به عنوان حافظه فلش برای انتفال اطلاعات
پشتیبان گیری از اطلاعات iPhone و iPad
Export
 با پسوند CSV


مهدی بازدید : 241 دوشنبه 10 آبان 1389 نظرات (0)

 

امروزه با گسترش اطلاعات و اهمیت نگهداری از آن ها پایگاه های داده ای نقش مهمی را در زمینه نگهداری اطلاعات در سیستم های کامپیوتری بر عهده دارند.

 در بسیاری از منابع و شبکه های مختلف قسمتی را به نگهداری اطلاعات و استفاده از سیستم های پایگاه داده ای اختصاص می دهند و جدا از مدیریت شبکه بر اطلاعات موجود درا ین پایگاه ها نیز مدیریت می نمایند.

سیستم های کامپیوتری کوچک تا شبکه های بزرگ اداری ، وب سایت ها ، سرورهای خدماتی میزبانی وب و ... هر یک به شکلی از اطلاعات نگهداری می نمایند و نحوه نگهداری از اطلاعات نیز بنا به نوع نیاز کاربران متفاوت می باشد.

 نرم افزارهای بسیاری را امروزه می توان یافت که برای ساخت محیط های نگهداری اطلاعات برای کاربران تولید شده اند که از ساده ترین آن ها می توان به برنامه access شرکت Microsoft اشاره نمود.

 همچنین زبان های برنامه نویسی تحت وب برای کار با پایگاه های داده نیز موجود می باشد که از مشهورترین آن ها می توان به زبان هایی همچون MySQL و Microsoft SQL Server اشاره نمود.

 

 

FileMaker Pro Advanced نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه ایجاد بانک های اطلاعاتی و نگهداری از داده ها می باشد

. به کمک این نرم افزار کاربران می توانند اطلاعات خود در بانک های تولید شده و به صورت منظم نگهداری نموده و ارتباطات لازم میان بانک های اطلاعاتی خود و دیگر Application های مورد نیاز برقرار کنند.

این نرم افزار که محصولی از شرکت نرم افزاری FileMaker که در واقع یکی از شرکت های تابعه کمپانی بزرگ Apple می باشد با توجه به دارا بودن از ویژگی MultiPlatform بودن بر روی سیستم عامل ویندوز نیز به راحتی قابل استفاده می باشد.

توانایی تبدیل داده های ذخیره شده در Excel از ویژگی های برتر این نرم افزار محسوب می شود .

ایجاد بانک های اطلاعاتی منظم با قابلیت های مدیریتی بر داده ها همچون حذف و ویرایش آن ها از ویژگی های دیگر این نرم افزار محسوب می شود.

 

 

حجم: 268.7 مگابایت

 

 

 

مهدی بازدید : 160 پنجشنبه 10 تیر 1389 نظرات (0)

شاید شما هم از ان دسته از دوستاران ویندوز باشید که هیچ وقت دوست  نخواهید داشت تا  ویندوز خود را  با ویندوز دیگر دوستان خود یکی ببینید و همواره به دنبال اعمال تغییرات ای برای زیبا کردن چهره ویندوز خود و نمایش زیبای های کامپیوتر شخصی خود به دوستانتان می باشید StandaloneStack 2 ابزاری قدرتمند برای زیبا سازی و اعمال تغییرات بروی کامپیوتر می باشد که به شما هم اگر طرف دار تغییرات هستید پیشنهاد می کنم از این ابزار مفید و کاربردی استفاده نمایید !






مهدی بازدید : 198 پنجشنبه 10 تیر 1389 نظرات (0)

این کار در مکینتاش بسیار ساده است و نیاز به هیچ نرم افزار اضافی نسیت بلکه با یکی تز ابزار های قدرتمند مکینتاش به نام Disk Utility این کار را انجام می دهیم. Disk Utilityهمان برنامه ایست که در هنگام نصب نسخه ای از مکینتاش یا سیستم های هک شده مکینتاش از آن کمک گرفتید.







مهدی بازدید : 172 دوشنبه 10 خرداد 1389 نظرات (0)

یکی از مشکلات نرم افزار های فشرده سازی این است که آنها نمی توانند فایل های در چند پارت درست کنند و بعضی ها فکر می کنند که در مک امکان آن نیست
ولی با این برنامه شما می توانید در مک هم این کار را انجام دهید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مهدی بازدید : 191 دوشنبه 10 خرداد 1389 نظرات (0)

 

مشکل بسیاری از کاربران رایانه، حذف ناگهانی فایل ها است. بعضی اوقات نیز برای بسیاری از شما اتفاق افتاده است که فایلی را پاک می کنید ولی پس از گذشت چند لحظه از پاک کردن آن منصرف می شوید، ولی دیگر چاره ای برای شما نیست. آیا واقعا دیگر برای برگشت اطلاعات از دست رفته چاره ای نیست؟ البته که هست! شما با دریافت نرم افزار Remo Recover از سایت مک دانلود می توانید براحتی فایل های حذف شده را برگردانید.
بسیاری از نرم افزار های بازیابی اطلاعات وجود دارند که تضمینی به برگشت اطلاعات به شما نمی دهند. ولی نرم افزار Remo Recover این امکان را برای شما محیا کرده است که حداقل تا 95 درصد از نرم افزار های حذف شده ی خود را براحتی بازیابی کنید. این نرم افزار قابلیت بازگردانی اطلاعات را از SATA/ IDE/ USB/ SCSI/ FireWire و هاردیسک دارد.


Size: 13MB

مهدی بازدید : 281 دوشنبه 10 خرداد 1389 نظرات (0)

 

با استفاده از این برنامه می توانید با یک کشیدن و رها کردن ساده برنامه های اضافی را از سیستم خود حذف نمایید. این امکان تنها در آخرین نسخه حذف کننده برنامه ها در Mac OS X وجود دارد که با استفاده از آن می توانید با باز کردن تمامی برنامه ها در یک هیت لیست، مواردی را برای حذف از سیستم انتخاب نمایید. ویژگی جدید این برنامه، My Apps است که امکان مدیریت برنامه های جدید را به صورت یک مجموعه کارت خرید به کاربر می دهد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.



 

مهدی بازدید : 208 جمعه 10 اردیبهشت 1389 نظرات (0)

 

به این دلیل که در سیستم عامل مکینتاش درایو معنی ندارد لذا دسته بندی فایلها کمی سخت تر خواهد شد به همین دلیل استفاده از یک نرم افزار مدیریت فایلها تقریبا یک نیاز می باشد.نرم افزار Bento که از قدرتمند ترین نرم افزار های مدیریت فایلها در سیستم عامل مکینتاش است به شما اجازه کنترل و دسته بندی تمامی منابع سیستم را می دهد.این نرم افزار بر روی سیستم عامل های مک قابل نصب و اجرا می باشد.برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی ها به ادامه مطلب مراجعه کنید.


از قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به:

-کنترل پروژه ها

-کنترل رویدادها

-مدیریت وظایف

و در کل یک برنامه ریز و Explorer قدرتمند که کار مدیریت فایلها را برای شما بسیار راحت می کند.



مهدی بازدید : 325 جمعه 10 اردیبهشت 1389 نظرات (0)

 

بهترین برنامه جهت کنترل سرعت فن iMac

iMac Fan Control نرم افزاری هوشمد است که دمای سیستم شما را کنترل و در صورت لزوم با بالا بردن دور فن سریعا دما را کاهش می دهد.

برای توضیحات بیشتر و دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


یکی از نقاط ضعف اپل فدا کردن کارایی در مقابل طراحی است.
از اینرو گه گاه مشاهده میشه که بعضی از محصولات این کمپانی عظیم با مشکلات فنی مواجه میشه.
یکی از این مشکلات بالا رفتن دمای سیستم در iMac ها است. تا کنون بسیاری از کاربران iMac با این مشکل در گیر بوده و حتی در بعضی از موارد گزارش آسیب به مانیتور و تغییر رنگ گوشه های مونیتور در ناحیه فوقانی LCD شده است.
این مشکل از عدم توجه اپل به تابیه سیستم خود کار کاهش دما جهت کاهش صدای فن در iMac هاست.
تا کنون بسیاری از مصرف کنندگان iMac بخصوص iMac 27 گزارش خراب شدن مانیتور خود را به اپل ارسال کردند و در نهایت اپل اقدام به تعویض سیستم آنها نمونده! بدون آنکه فکری اساسی راجع به حل این مشکل بکند!

اما برنامه نویسان بیکار ننشسته و با ارائه نرم افزار بیسار کارآمد iMac Fan Control مشکل را حل کرده اند.

درباره ما
Profile Pic
سلام. بیشتر برنامه های موجود در وبلاگ از سایت های زیر برداشته شده : "وطن دانلود دات کام" "مک دی ال دات کام" اما آموزش های قرار داده شده بیشترش تجربه خودمه .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 36
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 1,415
  • بازدید کلی : 95,912
  • کدهای اختصاصی