loading...
آموزش نصب مکینتاش و دانلود برنامه های مکینتاش ( هکینتاش )
مهدی بازدید : 320 جمعه 11 شهریور 1390 نظرات (0)

 

 

ManyCam نام یک نرم افزار بسیار جالب و هیجان انگیز است که به شما کمک می کند با ساخت یک وبکم مجازی ، اقدام به شبیه سازی آن نموده تا افرادی را با آنها چت می کنید گول زده و لحظات جالبی را خلق نمایید . افزون بر این با در اختیار داشتن ManyCam خواهید توانست افکت های مخصوصی را بر روی ویدیو های خود اضافه نمایید تا جذابت تصاویر ارسالی شما دو چندان گردد . آیا می خواهید هنگامی که در حال چت کردن با دوست خود هستید هنگام دادن وبکم تصویر یک هنرپیشه ی معروف به جای تصویر خودتان ارسال گردد و یا اینکه بر روی تصویر خود شیپ هایی نظیر چشمان کارتونی ، عینک ، ریش یا کلاه بگذارید ؟ با نصب این نرم افزار دیگر چنین آرزوهایی فقط در رویاهای شما نخواهند بود و می توانید در دنیای حقیقی نیز آنها را ببینید . نگران پشتیبانی مسنجر های خود از این نرم افزار نباشید چرا که با تمامی پیغام رسان های محبوب نظیر یاهومسنجر و بسیاری دیگر سازگاری کامل دارد .

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مهدی بازدید : 247 جمعه 11 شهریور 1390 نظرات (0)

 


دیگر نگران پرداخت 600 هزار تومان بخاطر این نرم افزار نباشید مک دانلود آن را به رایگان در اختیار شما قرار داد

Apple Aperture 3 اولین نرم افزار مخصوص عكاسی است كه شركت بزرگ اپل به منظور دستیابی به بازار داغ تصویرگری دیجیتال ارائه كرده است. این نرم افزار كه چند ماه پیش برای اولین بار به كاربران اپل معرفی شده بود در جدیدترین نسخه بروز شده خود توانسته است امكان راه اندازی روی سیستم های پی سی یا غیر اپلی را نیز فراهم كند. با این حساب می توان گفت كه 3 Apple Aperture كه در ماه آوریل امسال عرضه شد، اولین نسخه همگانی این برنامه به شمار می رود كه استفاده از قابلیت های گسترده ویرایش عكس را برای كاربران ویندوز ارائه می دهد. با این نسخه بروزرسانی شده می توان 3 Apple Aperture را روی كامپیوترهای خانگی عادی و كامپیوترهای مكینتاش مبتنی بر اینتل مثل MacBook Pro نیز نصب و اجرا كرد. برنامه نویسان اپل برای ارائه این نسخه بروزرسانی شده با بسیاری از عكاسان حرفه ای رایزنی كرده اند و ادعا می كنند قابلیت های این برنامه ۴۹۹ دلاری بسیار قوی تر از برنامه های مشابه در زمینه عكاسی احتمالا (Adobe Lightroom) است. البته قیمتی كه اپل برای این برنامه تعیین كرده مخصوص نسخه های بروز شده برنامه است و كاربران قبلی این برنامه می توانند به صورت رایگان نرم افزار خود را بروز كنند.


Size: 620.36MB
 

مهدی بازدید : 236 سه شنبه 11 مرداد 1390 نظرات (0)

 

ضبط فیلم از صفحه مک با ScreenFlow 2.1.8 Mac OSX

توسط این برنامه جدید که دارای سیستم منحصر به فردی هست خواهید توانست بهترین فیلم ها را با کیفیت های مختلف از صفحه مکتون استفاده کنید و در نهایت با فرمت های مختلف از جمله فرمت قابل پخش برای quick time ذخیره کنید

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

مهدی بازدید : 189 شنبه 11 تیر 1390 نظرات (0)

وجود یک نرم افزار برای ویرایش وضبط صداها نه تنها در سیستم عامل مکینتاش نیاز است بلکه در کلیه سیستم عامل ها بسیار ضروری می باشد.نرم افزاری که هم اکنون برای شما قرار داده این نرم افزار متن باز(OPEN SOURCE) و کراس پلتفرم(قابلیت نصب بر روی انواع سیستم عامل مک) می باشد.برای دانلود ومشاهده آموزش نصب به ادامه مطلب مراجعه کنید.


 

مهدی بازدید : 227 شنبه 11 تیر 1390 نظرات (0)
نرم افزار Virtual DJ نرم افزاری فوق العاده در ساخت آهنگ می باشد. با استفاده از نرم افزار Virtual DJ، شما می توانید آهنگ های مورد علاقه ی خود را با دست خودتان بسازید. این نرم افزار با ایجا یک محیط مجازی از یک دستگاه DJ در کامپیوتر به کاربر امکان استفاده از اکثر امکانات یک دستگاه واقعی DJ را می دهد. حتی این نرم افزار دارای دو صفحه گردان نیز می باشد و کاربر می تواند به وسیله آنها افکت های دلخواه را ایجاد کند.

برای کار با این نرم افزار شما می بایست آهنگ هایی را که قصد کار بر روی آن ها را دارید در برنامه وارد کنید و پس از بارگذاری آهنگ در برنامه شما می توانید تغییرات دلخواه، افکت های مختلف و ... را بر روی آهنگ پیاده کنید.

 

License: Freeware     Size: 28MB

 

 

مهدی بازدید : 227 پنجشنبه 11 فروردین 1390 نظرات (0)

 

 

وجود یک پلیر قدرتمند برای مکینتاش برای اکثر کاربران سیستم های مک نیاز است.شعار این نرم افزار در وب سایت آن “از موزیک بی دردسر لذت ببرید”می باشد.علاوه بر اینکه با نمایش تصاویر آلبوم موسیقی و یا کاور موسیقی،هماهنگ سازی و انتقال موزیک ها از موزیک پلیر واقعا این نرم افزار موزیک پلیر را به یک پلیر بدون دردسر مبدل نموده است.برای دانلود و مشاهده سیستم سازگار به ادامه مطلب مراجعه کنید.قابل نصب بر روی سیستم های Intel, Mac OS X 10.5 و یا بالاتر.

 

مهدی بازدید : 331 چهارشنبه 10 آذر 1389 نظرات (0)

دسترسی آسان و مدیریت iPhone  iPad  با Phoneview 2.6



برنامه ای که امروز قصد معرفی آن را داریم یکی از بهترین و کاربردی ترین نرم افزار های سیستم عامل مک میباشد ! 

نرم افزار Phone View  بدون شک بهترین برنامه ی مدریت iPad , iPhone  شما میباشد که با امکانات بی نظیری که در دارد دسترسی به محتوا ی دستگاه شما را آسان میکند .

از ویژگی های این برنامه میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
ذخیره کرده هر نوع اطلاعات با هر پسونده روی iPad iPhone
دسترسی آسان موزیک ها و ویدئو های شما بر روی کامپیوتر
دسترسی آسان به Sms Call  و آرشیو تماس های شما
استفاده از iPhone , iPad  به عنوان حافظه فلش برای انتفال اطلاعات
پشتیبان گیری از اطلاعات iPhone و iPad
Export
 با پسوند CSV


مهدی بازدید : 217 چهارشنبه 10 شهریور 1389 نظرات (0)

Capture One PRO نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به ویرایش عکس های خود خواهند بود.

http://dl2.alborzdownload.com/user2/01/picture/11/12-1/Capture-One-Pro.jpg

در این نرم افزار اماکانات و ویژگی های مختلفی را برای کاربران قرار گرفته است که به کمک آن به راحتی می توان تغییرات دلخواه را بر روی تصاویر اعمال نمود.

مهدی بازدید : 260 چهارشنبه 10 شهریور 1389 نظرات (0)

امروزه نرم افزارهای کوچک گرافیکی از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردارند زیرا این نرم افزارها با حجم کم خود قادر به انجام کارهای گرافیکی جالبی هستند.

http://dl2.alborzdownload.com/user2/01/picture/11/12-2/Composer-FX-Image.jpg

Composer-FX-Image

درباره ما
Profile Pic
سلام. بیشتر برنامه های موجود در وبلاگ از سایت های زیر برداشته شده : "وطن دانلود دات کام" "مک دی ال دات کام" اما آموزش های قرار داده شده بیشترش تجربه خودمه .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 36
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 1,395
  • بازدید کلی : 95,892
  • کدهای اختصاصی