loading...
آموزش نصب مکینتاش و دانلود برنامه های مکینتاش ( هکینتاش )
مهدی بازدید : 245 چهارشنبه 11 خرداد 1390 نظرات (0)

 

به راحتی از طریق این نرم افزار می توانید فایل تصویری خود را به فرمت دلخواه تبدیل کنید.همچنین در این نسخه می توانید پس از تبدیل سریعا نرم افزار خود را درiTunes قرار داده و یا به فرمت های تلویزیون های HD براویا تبدیل نمایید.این نرم افزار قابلیت تبدیل ویدئو ها فایلهای تصویری را به فرمت PS3 ویا مانیتور های اپل تبدیل نمایید.این نرم افزار بر روی سیستم هایIntel, Mac OS X 10.5 قابل نصب واجراست.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

مهدی بازدید : 193 یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

 

MacCleanse نرم افزاری کوچک اما بسیار قدرتمند است که می تواند در عرض چند ثانیه سیستم عامل مک را را تمیز کنید.این نرم افزار می تواند کوکی ها ، صفحات مرور شده ، تاریخچه وب گردی و … را پاک کند و صدها مگابایت از فضای هارد را که توسط این گونه فایل ها پر شده به شما بازگرداند.با این برنامه می توانید نرم افزارهای زیر را بهینه و تمیز کنید.

 

مهدی بازدید : 245 یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

 

اگر شما کارتون ها و یا انیمشن های قدیمی را فراموش نکرده باشید، همه به صورت دو بعدی بودند که برای ساخت آن ها در استدیوهای پیشرفته، وقت و زمان زیادی را صرف می کردند. اما امروزه ساخت چنین انیمیشن هایی تنها با یک سیستم خانگی انجام پذیر است. نرم افزارهای بسیاری را امروزه می توان یافت که به وسیله آن ها کاربران می توانند به راحتی نیازهای خود را در این زمینه و بر روی سیستم های خانگی برطرف کنند. StoryBoard Pro نام نرم افزاری می باشد که شما کاربران سیستم عامل مکینتاش، براحتی می توانید، با استفاده از این نرم افزار تصاویر دوبعدی بسازید. همچنین در این نرم افزار ویژگی های همانند ساخت نمای حرکت دوربین نیز موجود می باشد که برای کابران حرفه ای این نرم افزار قرار داده شده است . این برنامه برای کاربران مختلفی می تواند مورد استفاده قرار گیرد و StoryBoard کار ها نیز می توانند با این برنامه نیازهای خود را بر طرف کنند.

مهدی بازدید : 177 یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

 

 

بازی CW Silent Hill Homecomin، بازی بسیار مهیج است که توسط کمپانی KONAMI تولیدو عرضه شده است. این بازی شبیه بازی Resident Evil می باشد. بازی Resident Evil و CW Silent Hill Homecomin در کنار هم، از زیباترین بازی های اکشن و ترسناک شناخته می شوند. گرافیک مناسب، داستان مهیج و زیبای این بازی و همچنین داشتن هیجان در تمامی مراحل این بازی، پرداختن عالی به جزئیات و بازی Addictive یا اعتیاد آور هولناک از ویژگی های منحصر به فرد این بازی زیباست که آن را بسیار نزد کاربران مکینتاش و ویندوز محبوب کرده است. این بازی نیاز به آموزش بسیار پیچیده ندارد شما می توانید در کمتر از نیم ساعت با تمامی منو ها و امکانات بازی آشنایی پیدا کنید. 
ویژگی های بازی CW Silent Hill Homecomin:
گرافیک مناسب
سرعت یادگیری بالا
پردازش بالا و فیلمنامه بسیار جذاب
حل معماها و مشکلات در بازی که در تمامی مراحل سد راه شما می شود
از بین بردن اهریمن و شیاطین در تمام گوشه و کنار بازی با پیشرفته ترین سلاح ها
موزیک و صداهای تاثیر گذار در هنگام انجام بازی
نجات جان شهروندان در هنگام رویارویی با اهریمنان و شیاطین
هوای مه آلود و احساس سرما در بازی، باعث جذابیت بیشتر بازی شده است

License: Software         Size: 4.86GB

 

مهدی بازدید : 193 پنجشنبه 11 فروردین 1390 نظرات (0)

با استفاده از این نرم افزار به راحتی به اکثر شبکه های اجتماعی به طور همزمان دسترسی دارید.
این نرم افزار از شبکه های : MSN, QQ, ICQ, YAHOO, MobileMe, GTalk, AIM, ICQ, Facebook , MySpace پشتیبانی میکند و شما به طور همزمان دسترسی دارید، حتی متوانید چند یاهو آی دی را همزمان استفاده کنید ، از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به نصب پلاگین آن اشاره کرد که به راحتی میتوانید از سایت افزونه این نرم افزار ، هر پلاگینی را دانلود کنید و به آن هر امکاناتی بدهید تا Adium دلخواه خود را داشته باشید.


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید
www.adiumxtras.com

مهدی بازدید : 198 پنجشنبه 11 فروردین 1390 نظرات (0)

 

این برنامه بسیار مفید مکتون رو تمیز می کنه و باعث میشه بهتر کار کنه. فقط با دو تا کلیک می تونید فایل های اضافی که فقط مک رو پر می کنند از بین ببرید. در کل امکانات بسیار زیادی داره که توصیه می کنم حتما نصبش کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مهدی بازدید : 227 پنجشنبه 11 فروردین 1390 نظرات (0)

 

 

وجود یک پلیر قدرتمند برای مکینتاش برای اکثر کاربران سیستم های مک نیاز است.شعار این نرم افزار در وب سایت آن “از موزیک بی دردسر لذت ببرید”می باشد.علاوه بر اینکه با نمایش تصاویر آلبوم موسیقی و یا کاور موسیقی،هماهنگ سازی و انتقال موزیک ها از موزیک پلیر واقعا این نرم افزار موزیک پلیر را به یک پلیر بدون دردسر مبدل نموده است.برای دانلود و مشاهده سیستم سازگار به ادامه مطلب مراجعه کنید.قابل نصب بر روی سیستم های Intel, Mac OS X 10.5 و یا بالاتر.

 

مهدی بازدید : 280 پنجشنبه 11 فروردین 1390 نظرات (0)

در پست های قبل آموزش های متعددی برای نصب مک قرار دادم  اما امروز هم قصد دارم یه آموزش دیگهقرار بدم .
در این قسمت روش نصب سیستم عامل Mac OS نسخه Leopard را روی پی سی های دارای سی پی یوی Intel باهم دنبال می کنیم.


از آنجا که خیلی از ما دوست نداریم در ابتدای کار دست از ویندوز دلبندمان بکشیم٬ این آموزش روی Dual Boot شدن سیستم تکیه خواهد کرد٬ البته شاید نتوان آن را یک Dual Boot واقعی نامید چرا که در پایان اگر همه چیز با موفقیت پیش برود شما سیستمی خواهید داشت که دو سیستم عامل خواهد داشت: یکی ویندوز (ویستا یا ایکس پی) و دیگری لئوپارد. در صورتی که دی وی دی مک را داخل درایو نوری دستگاه بگذارید سیستمتان وارد مکینتاش خواهد شد و در صورتی که دی وی دی داخل DVD-Rom نباشد بدون معطلی وارد ویندوز خواهید شد! البته بعد از بوت شدن مک دیگر نیازی به دی وی دی نیست.
توجه: راههایی برای اضافه شدن گزینه Mac OS X در Boot Loader اولیه سیستم وجود دارد که مشکلتر است. البته بالشخصه ترجیح هم می دهم که گزینه مک از لیست سیستم عاملهای رایانه ام پنهان بماند مگر در مواقع لزوم!

مهدی بازدید : 245 پنجشنبه 11 فروردین 1390 نظرات (0)

 

بهترین نرم افزار برای خاموش کردن اتوماتیک مک

نرم افزاری کوچک ، طراحی شده برای خاموش کردن اتوماتیک سیستم عامل مک بر اساس رویداد مشخص و یا در یک تاریخ و زمان مشخص است.


برخی از ویژگی ها:

- خاموش کردن سیستم بعد از دریافت فایل توسط مرورگر (اپرا ، فایر فاکس ، سافاری ، …)

- استفاده آسان و نرم افزاری قدرتمند

- سرعت مک را کم نمی کند

 

 

مهدی بازدید : 296 چهارشنبه 11 اسفند 1389 نظرات (0)

Croos Over 9.0

اکثر کاربران مک ممکن است با این مشکل مواجه شوند که نیاز به اجرای برنامه های ویندوز بر روی مک خود دارند.نرم افزار Cross over این امکان را برای شما فراهم می سازد تا به راحتی نرم افزار های ویندوز را بر روی سیستم مک خود اجرا کنید.لازم به ذکر است که خود این برنامه دارای یکسری برنامه های ویندوز از جمله internet Explorer و Office نیز می باشد.لازم به ذکر است که این نرم افزار فقط از سیستم های Mac با پردازنده های اینتل پشتیبانی می کند.

مهدی بازدید : 218 چهارشنبه 11 اسفند 1389 نظرات (0)
بارها شده است که تصمیم به تبدیل فایل های PDF گرفته اید و شاید موفق و شاید هم ناموفق بوده اید. نرم افزار های کمی در این حوضه معرفی شده اند و  آن هایی هم که معرفی شده اند، از کارایی بسیار کمی برخوردار بوده اند. مک دانلود به این فکر افتاد که یکی از بهترین نرم افزار های حال حاضر تبدیل فایل های PDF برای سیستم عامل مک(مکینتاش) را به شما عزیزان معرفی کند، که شاید مشکل شما در این حوضه را رفع کند. نرم افزار AnyBizSoft PDF Converter یکی از بهترین نرم افزار های تبدیل فایل PDF می باشد که قادر به تبدیل فایل های PDF به فایل های Word، Excel، PowerPoin، EPUB، Text Xhtml می باشد. این نرم افزار شما را در چاپ و تصحیح و تغییر اندازه ی فایل های PDF کمک می کند. این خصوصیات باعث شده است که نرم افزار AnyBizSoft PDF Converter به یکی از عجایب نرم افزارهای مبدل تبدیل شود. شما می توانید با انتخاب فایل PDF و درگ کردن آن به محیط کاری این نرم افزار، فایل PDF مورد نظر به فایل های ذکر شده تبدیل کنید. سرعت، کیفیت و دقت از دیگر مشخصه های این نرم افزار می باشد.
 
 Size: 5.33MB
 

 

مهدی بازدید : 441 چهارشنبه 11 اسفند 1389 نظرات (0)

 

معروفترین و قدیمی ترین نرم افزار فشرده سازی انواع فایل های شما می باشد. این نرم افزار را می توان به عنوان مطمئن ترین نرم افزار فشرده سازی نسبت داد و همچنین رقیب اصلی نرم افزار WinRAR که WinZip از خیلی لحاظ از آن نرم افزار برتر می باشد. کار اصلی این نرم افزار فشرده سازی و کاهش حجم فایل های شما می باشد که این خاصیت به شما کمک می کند تا راحت تر فایل های خود را جا به جا کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

مهدی بازدید : 208 چهارشنبه 11 اسفند 1389 نظرات (1)

بارها شده است که فایل و یا پوشه های شخصی خود را در لپ تاپ و یاکامپیوتر خانگی شخصی خود ذخیره کنید. ولی از آنجا که در برخی مواقع  امکان دسترسی دیگران به اینگونه فایلها وجود دارد، تصمیم به پنهان سازی و یا مخفی کردن آن ها از دسترس دیگران را دارید. نرم افزار hide folders screen shot نرم افزاری حرفه ای در این مورد می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل ها و پوشه های خود را بصورت حرفه ای از دید کاربران دیگر مخفی کنید. این نرم افزار فقط برای کسی قابل دسترس است که رمز عبور آن را داشته باشد، وگرنه به هیچ وجهی قابل دسترسی نمی باشد.



شما تنها با یک کلیک می توانید فایل ها و پوشه های شخصی خود را پنهان کنید و یا بر روی آن رمز بگذارید. برای رمز گذاری باید شما بعد از نصب به تنظیمات بروید و رمز خود را وارد کنید. بعد از پنهان شدن فایل، برای آشکار سازی مجدد از شما رمز عبور در خواست می شود که طبیعتا پس وارد کردن رمز عبور خود، فایل مخفی شده نمایان می شود.
 
 

License: Software       Size: 6.7MB 

 

مهدی بازدید : 282 دوشنبه 11 بهمن 1389 نظرات (0)

معمولا نرم افزارهای پرکاربرد شامل نرم افزار های اداری می شود که ما همیشه پس از خرید و نصب سیستم عامل جدید، سریعاً به نصب این نوع نرم افزارها می پردازیم. شما در هفته و یا حتی در روز ممکن است بارها سی دی و دی وی دی هایی را تکثیر و یا از آن ها ایمیج بگیرید. این کار در سیستم عامل های شرکت ماکروسافت بسیار آسان بوده، زیرا نرم افزارهای بسیاری در رابطه با این مسئله وجود دارد. اما اگر بخواهیم کار تکثیر، گرفتن ایمیج، تبدیل فایل های صوتی و تصویری را در سیستم عامل مک انجام دهید، شاید ما کاربران فارسی زبان با کمبود نرم افزارهای مفید و کار آمد در مورد این مسئله روبه رو شویم.

قابلیت های اختصاصی نرم افزار:
  • تکثیر CD و DVD
  • تکثیر CD و یا DVD با استفاده از یک DVD و یا CD درایو
  • گرفتن ایمیج (Image) از CD و DVD
  • قابلیت بارگزاری فایل های ایمیج به صورت مجازی بر روی کامپیوتر
  • قابلیت تکثیر فایل ایمیج بر روی CD و DVD
  • قابلیت تبدیل فرمت های صوتی با پسوند های مختلف
  • قابلیت تبدیل فایل های تصویری با پسوند های مختلف
  • سرعت و کارایی بالا
  • شکستن کرک های CD و DVD
  • و ...
مهدی بازدید : 220 دوشنبه 11 بهمن 1389 نظرات (0)

امروزه نرم افزارهای مختلفی را می توان در زمینه ویرایش تصاویر و انجام امور مختلف بر روی عکس ها برای سیستم عامل مکینتاش مشاهده نمود که هر یک از آن ها با توجه به نوع برنامه نویسیس انجام شده بر روی خود و استفاده از تکنیک های نرم افزاری مختلف دارای ویژگی های خاصی می باشند. هر یک از این نرم افزارها با توجه به شرکت تولید کننده خود از قدرت های مختلفی برخوردار می باشند .




تولید نرم افزارهای ویرایش و خلق تصاویر یک امر کاملا تخصصی می باشد زیرا تولید نرم افزاری که کاربران حرفه ای گرافیک کار قصد استفاده از آن را داشته باشند مستلزم استفاده از برنامه نویسان حرفه ای در این زمینه می باشد. شرکت Adobe یکی از بزرگترین کمپانی های حال حاضر دنیا می باشد که اقدام به تولید نرم افزارهای مختلف در زمینه طراحی های گرافیکی می باشد و شاهکار این شرکت که نرم افزار معروف Photoshop می باشد امروزه در سرتاسر دنیا و توسط کاربران مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. نرم افزار Photoshop برنامه ای حرفه ای به منظور ایجاد و خلق تصاویر مختلف و یا ویرایش عکس ها می باشد . از سری نرم افزارهای Photoshop محصولات دیگری را نیز می توان یافت که آن ها نیز به نوبه خود از ویژگی های مختلفی برخوردار می باشند.

در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه آشنا می شوید.

 

License: Software       Size: 89MB 

تعداد صفحات : 7

درباره ما
Profile Pic
سلام. بیشتر برنامه های موجود در وبلاگ از سایت های زیر برداشته شده : "وطن دانلود دات کام" "مک دی ال دات کام" اما آموزش های قرار داده شده بیشترش تجربه خودمه .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 36
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 77
  • بازدید سال : 1,430
  • بازدید کلی : 95,927
  • کدهای اختصاصی