loading...
آموزش نصب مکینتاش و دانلود برنامه های مکینتاش ( هکینتاش )
مهدی بازدید : 549 یکشنبه 10 مرداد 1389 نظرات (0)

بسیاری از دوستان مرتب با من تماس می گیرن یا در قسمت نظرات این سوال رو مطرح میکنن :
در مراحل نصب وقتی ارور ورود ممنوع ظاهر می شود چه باید کرد ؟


با این که در قسمت نظرات جواب این سوال رو دادم اما تصمیم گرفتم که اینجا هم آموزش خلاصی از این ارور رو شرح بدم .






مهدی بازدید : 326 یکشنبه 10 مرداد 1389 نظرات (0)

با سلام ، این آموزش رو برای کسایی تهیه کردم که علاقه دارن اسنو لپرد رو بر روی سیستم شون نصب کنن و یا به هر دلیلی نتونستن به صورت معمولی بر روی کامپیوتر نصب کنن .





تصمیم گرفتم در حین نصب آموزشش هم درست کنم . متاسفانه این برنامه قادر به نصب نسخه ارجینال مک نیست و باید از همین نسخه های هک شده استفاده کنید .

مهدی بازدید : 228 یکشنبه 10 مرداد 1389 نظرات (0)
در سیستم های مک صفحه کلید خود شرکت اپل با صفحه کلید های معمول تفاوت هایی دارد که از جمله آنها نبودن کلید" پنجره " و تفاوت نام کلید Alt در صفحه کلید اپل با نام Command.





مهدی بازدید : 531 پنجشنبه 10 تیر 1389 نظرات (0)

 

سلام به همه دوستان عزیز بالاخره آموزش نصب کامل هکینتاش رو براتون آماده کردم . این بهترین آموزشی هست که تو اینترنت میتونید گیر بیارید :





 

 

 

 

 

 

 

 

 

قبل از شروع آموزش این توضیح رو بدم که من غیر از این آموزش یه سری آموزش دیگه رو آماده کردم که بصورت PDF در پایان براتون قرار دادم.

 

 

برای نصب باید chipset   و CPU   شما اینتل باشدو CPU   شما قابلیت پشتیبانی از  SSE3    را دارا باشد .     اکثر CPU   -های فعلی این قابلیت را دارند . (مکینتاش بر روی AMD   هم قابل نصب هست ولی بنده تجربه اش را نداشتم) برای   دانستن نوع chipset  و CPU می توانید از برنامه CPU-Z  استفاده کنید. 


 

بقیه در ادامه مطلب....


مهدی بازدید : 233 پنجشنبه 10 تیر 1389 نظرات (0)

 

خیلی از دوستان همیشه از من میپرسن که فارسی در مک چگونه است ؟

من هم همیشه میگم که فارسی در مک خیلی سازگارتر از اون تصوری که در محیط ویندوز دارید است !

مکینتاش از مدتها قبل بصورت کامل از زبان فارسی پشتیبانی میکرد !

شما زمانی که سیستم عامل رو ستاپ میکنید ( هکینتاش یا مکینتاش )  تنها با یک کلیک میتونید سیستم عامل رو به زبان فارسی آماده کنید .




 

مهدی بازدید : 382 پنجشنبه 10 تیر 1389 نظرات (0)

سلام به همه دوستان عزیز ببخشید که یکم دیر به دیر وبلاگ رو آپدیت میکنم ...






امروز براتون آخرین نسخه از سیستم عامل هکینتاش رو گذاشتم .
امیدوارم که دوستان دانلود کنن و استفاده کنن.


لینک دانلود Universal 10.6.4

لینک دانلود تورنت Universal 10.6.4



مهدی بازدید : 160 پنجشنبه 10 تیر 1389 نظرات (0)

شاید شما هم از ان دسته از دوستاران ویندوز باشید که هیچ وقت دوست  نخواهید داشت تا  ویندوز خود را  با ویندوز دیگر دوستان خود یکی ببینید و همواره به دنبال اعمال تغییرات ای برای زیبا کردن چهره ویندوز خود و نمایش زیبای های کامپیوتر شخصی خود به دوستانتان می باشید StandaloneStack 2 ابزاری قدرتمند برای زیبا سازی و اعمال تغییرات بروی کامپیوتر می باشد که به شما هم اگر طرف دار تغییرات هستید پیشنهاد می کنم از این ابزار مفید و کاربردی استفاده نمایید !






مهدی بازدید : 198 پنجشنبه 10 تیر 1389 نظرات (0)

این کار در مکینتاش بسیار ساده است و نیاز به هیچ نرم افزار اضافی نسیت بلکه با یکی تز ابزار های قدرتمند مکینتاش به نام Disk Utility این کار را انجام می دهیم. Disk Utilityهمان برنامه ایست که در هنگام نصب نسخه ای از مکینتاش یا سیستم های هک شده مکینتاش از آن کمک گرفتید.







مهدی بازدید : 172 دوشنبه 10 خرداد 1389 نظرات (0)

یکی از مشکلات نرم افزار های فشرده سازی این است که آنها نمی توانند فایل های در چند پارت درست کنند و بعضی ها فکر می کنند که در مک امکان آن نیست
ولی با این برنامه شما می توانید در مک هم این کار را انجام دهید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مهدی بازدید : 191 دوشنبه 10 خرداد 1389 نظرات (0)

 

مشکل بسیاری از کاربران رایانه، حذف ناگهانی فایل ها است. بعضی اوقات نیز برای بسیاری از شما اتفاق افتاده است که فایلی را پاک می کنید ولی پس از گذشت چند لحظه از پاک کردن آن منصرف می شوید، ولی دیگر چاره ای برای شما نیست. آیا واقعا دیگر برای برگشت اطلاعات از دست رفته چاره ای نیست؟ البته که هست! شما با دریافت نرم افزار Remo Recover از سایت مک دانلود می توانید براحتی فایل های حذف شده را برگردانید.
بسیاری از نرم افزار های بازیابی اطلاعات وجود دارند که تضمینی به برگشت اطلاعات به شما نمی دهند. ولی نرم افزار Remo Recover این امکان را برای شما محیا کرده است که حداقل تا 95 درصد از نرم افزار های حذف شده ی خود را براحتی بازیابی کنید. این نرم افزار قابلیت بازگردانی اطلاعات را از SATA/ IDE/ USB/ SCSI/ FireWire و هاردیسک دارد.


Size: 13MB

مهدی بازدید : 1117 دوشنبه 10 خرداد 1389 نظرات (0)

 

نسخه ی نهایی فتوشاپ CS5 برای سیستم عامل مک توسط سایت مک دانلود برای شما کاربران سیستم عامل مکینتاش منتشر شد. سایت مک دانلود باز هم مثل همیشه این نرم افزار را به صورت کامل و با کرک تست شده برای دانلود قرار داده است . چندی پیش ورژن قابل حمل این برنامه در سایت با استقبال بی سابقه مواجه شد . لینک های دانلود بدون محدودیت زمانی میباشند. جدیدترین نسخه فتوشاپ با نام CS5 (شروع قیمت از ۶۹۹ دلار تا ۹۹۹ دلار و از ۱۹۹ تا ۸۹۹ دلار برای ارتقا نسخه قبلی به جدید) ، قابلیتهای جدیدی را در ویرایش تصاویر پیاده سازی کرده که کمک می کند به انتخاب اشیاء، نقاشی ، و محدوده بالای دینامیکی عکس (HDR) ، و همچنین قابلیت های جدیدی که از آن به عنوان تردستی های دیجیتال یاد می شود چیزی که هنوز در هیچ نرم افزاری ندیده بودیم. فتوشاپ CS5 شاید یک نرم افزار اجباری برای هر نوع کاربری نباشد، اما بدون شک یک نرم افزار فوق العاده خوب، با استفاده آسان ، و ، بله ، جادویی است که نشان می دهد ادوبی هنوز نمی خواهد در رقابت بازنده باشد.

>> دانلود رایگان نرم افزار های سیستم عامل مک <<

Size: 1.5GB

 

مهدی بازدید : 281 دوشنبه 10 خرداد 1389 نظرات (0)

 

با استفاده از این برنامه می توانید با یک کشیدن و رها کردن ساده برنامه های اضافی را از سیستم خود حذف نمایید. این امکان تنها در آخرین نسخه حذف کننده برنامه ها در Mac OS X وجود دارد که با استفاده از آن می توانید با باز کردن تمامی برنامه ها در یک هیت لیست، مواردی را برای حذف از سیستم انتخاب نمایید. ویژگی جدید این برنامه، My Apps است که امکان مدیریت برنامه های جدید را به صورت یک مجموعه کارت خرید به کاربر می دهد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.



 

مهدی بازدید : 194 جمعه 10 اردیبهشت 1389 نظرات (0)

 

بازی فوق العاده Assassins Creed ۲ برای مک ! (Native)


در واقع این بزرگترین بازی هست که تا به حال برای مک به صورت native ریلیز شده


حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :


Mac OS X 10.5 / Mac OS X 10.6
PROCESSOR: Intel Core 2 Duo 3.06 GHz
RAM: 3 GB (مک بوک معمولی این بازی را اجرا نخواهد کرد)
VIDEO CARD: 256 MB Dedicated Shader model 3.0 or higher (ATI RADEON HD 4000/5000 series,
NVIDIA GeForce®۱۰۰/۲۰۰ series)
HD: 9 GB


سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی با کیفیت بالا :
PROCESSOR: Core i5 2.66Ghz or better
RAM: 4 GB or better
VIDEO CARD: 512 MB Dedicated – ATI Radeon HD 4850 , NVIDIA GeForce GT120 or better

مهدی بازدید : 208 جمعه 10 اردیبهشت 1389 نظرات (0)

 

به این دلیل که در سیستم عامل مکینتاش درایو معنی ندارد لذا دسته بندی فایلها کمی سخت تر خواهد شد به همین دلیل استفاده از یک نرم افزار مدیریت فایلها تقریبا یک نیاز می باشد.نرم افزار Bento که از قدرتمند ترین نرم افزار های مدیریت فایلها در سیستم عامل مکینتاش است به شما اجازه کنترل و دسته بندی تمامی منابع سیستم را می دهد.این نرم افزار بر روی سیستم عامل های مک قابل نصب و اجرا می باشد.برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی ها به ادامه مطلب مراجعه کنید.


از قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به:

-کنترل پروژه ها

-کنترل رویدادها

-مدیریت وظایف

و در کل یک برنامه ریز و Explorer قدرتمند که کار مدیریت فایلها را برای شما بسیار راحت می کند.



مهدی بازدید : 208 جمعه 10 اردیبهشت 1389 نظرات (0)

 

 

با سلام به همه دوستان . خب فکر می کنی همگی با بازی Angry Birds آشنای دارند . چندی پیش شرکت سارندش یک نسخه با نام Angry Birds Rio را معرفی کرد . این بازی برای مک هم ارائه شده بود. این بازی با نسخه قبلی تفاوت در سبک داستان دارد .این بازی دارای ۶۰ مرحله مهیج و سرگرم کننده است . قیمت این بازی در فروشگاه مک $۴٫۹۹ می باشد .


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تعداد صفحات : 7

درباره ما
Profile Pic
سلام. بیشتر برنامه های موجود در وبلاگ از سایت های زیر برداشته شده : "وطن دانلود دات کام" "مک دی ال دات کام" اما آموزش های قرار داده شده بیشترش تجربه خودمه .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 36
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 89
  • بازدید سال : 1,442
  • بازدید کلی : 95,939
  • کدهای اختصاصی