loading...
آموزش نصب مکینتاش و دانلود برنامه های مکینتاش ( هکینتاش )
مهدی بازدید : 228 دوشنبه 11 بهمن 1389 نظرات (0)

داشتن یک تقویم فارسی برای سیستم عامل مکینتاش موهبتی است. ولی نمی توان به این سادگی تقویم فارسی مناسبی را برای سیستم عامل مکینتاش پیدا کرد.اما راه های دیگری نیز برای دستیابی به یک تقویم فارسی مناسب وجود دارد.



شما برای بهرمند شدن از یک تقویم فارسی در سیستم عامل مک خود، می توانید از تقویم هایی که برای iCal معرفی شده است، استفاده کنید. تقویمی که در حال حاظر در اختیار شما قرار گرفته است، تمام رویدادهای فارسی و ایران را در خود جای داده است. شما براحتی می توانید رویدادهای مورد نظر خود را جستجو، و در ان یادداشت قرار دهید. یادداشت گذاری یکی از ده ها امکانات این تقویم می باشد.
 
License: Software       Size: 36KB

مهدی بازدید : 283 دوشنبه 11 بهمن 1389 نظرات (0)

بروزرسانی جدید سیستم عامل مک وقتی در تابستان سال آینده بیاید بسیاری از ویژگی هایش را مدیون سیستم عامل دیگر اپل یعنی iOS می باشد. این پیغام استیو جابز در یک مراسم ویژه ی معرفی سیستم عامل بعدی مک بود. این سیستم عامل با نام شیر یا Lion نام گذاری شده است. بیشتر ویژگی هایی که استیو جابز از این سیستم عامل نمایش داد برپایه ی ویژگی های iOS ساخته شده اند. جالب اینجاست که خود سیستم عامل iOS برپایه سیستم عامل مک ساخته شده است و حالا این سیستم عامل مک است که دارد ویژگی های جدید خود را از iOS می گیرد.

 

Lion فروشگاه نرم افزاری را به مک می آورد که کاملا شبیه به همانی است که برای آی فون و آی پد نیز وجود دارد با این تفاوت که برنامه های اپل و مک در آن به نمایش گذاشته می شوند. فروشگاه نرم افزاری مک یا همان مک اپ استور همان ویژگی خرید و دانلود با یک کلیک را به کاربران می دهد که در اپ استور برای iOS وجود دارد. همچنین امکانات نصب و بروزرسانی اتوماتیک نیز در آن پیدا می شود. اپل اعلام کرده است که لایسنس برنامه هایی که از این طریق خریداری می شوند به تمام مک هایی که یک کاربر دارد اعمال می شود. یعنی با خرید یک باره ی یک نرم افزار شما می توانید از آن در تمام مک های خود استفاده نمایید.
 

License: Software       Size: 3.6GB

مهدی بازدید : 433 دوشنبه 11 بهمن 1389 نظرات (0)

1d6821fa2bc5d8db3b716f764db5ab3c


 اپل سیستم عامل جدید خودش رو که با نام تجاری لایون یا همون شیر عرضه‌ی بازار کرده که متاسفانه فقط از مک اپ‌استور قابل خریده و فقط نسخه‎‎ی تک کاربره است. این یعنی اینکه فقط یک نفز میتونه از اون استفاده کنه. حال معلومه که این یک نفر میتونه ۵ سیستم رو با آکانت اپل خود اوتورایز کنه ولی بازهم نمیشه این سیستم تک کاربره رو جایگزین نسخه‌های گروهی یا خانواده کرد.

این سیستم عامل در ۱۰ ثانیه بوت می‌شود و فقط از مک اپ‌استور با قیمت ۲۹٫۹۹$ قابل خرید است و طبق گفته‌ی خود اپل هیچ‌گاه برروی دیسک ارائه نخواهد شد اما ما حال برای شما نسخه‌ی بقولی کرک شده‌ی این سیستم عامل رو برای دانلود رایگان شما فراهم کرده‌ایم. سیستم عامل جدید اپل دارای بیش از ۲۵۰ ویژگی جدید است که ما ۱۰ نمونه از مهمترین آنها رو برای شما توضیح می‌دیم


 

مهدی بازدید : 430 جمعه 10 دی 1389 نظرات (0)

 

آموزش تصویری بوت سه گانه مکینتاش ( بصورت اورجینال )، لینوکس ( اوبونتو ) و ویندوز (seven ) روی هکینتاش

                                                                        

دوستان سلام، راستش من نزدیک 4 - 5 ماهه دارم رو نصب هکینتاش رو PC کارمیکنم، اخیرا تونستم هکینتاش رو کامل رو سیستمم با درایور پیاده کنم، حیفم اومد که شما ها هم نداشته باشین.
اینو هم بگم، که الان خودم هر سه تا رو بصورت فعال رو سیستمم دارم، و دارم باهاشون کار میکنم، همه درایور ها نصبه، همه چیز هم روان و عالی کار میکنه.
شما با این آموزش میتونین Triple Boot یا به اصطلاح بوت سه گانه سه سیستم عامل روز دنیا با تمام آپدیت ها رو بصورت رسمی و بدون هیچ مشکلی روسیستموتون داشته باشین.
بازم میگم، این سه تا رو خودم الان نصب شده رو سیستمم دارم، و همین امروز روی سیستم یکی دیگه از دوستامم تست کردم، هر سه سیستم عامل، کامل کارمیکنند.
من به جرات میتونم بگم، این آموزش، اولین آموزش نصب همزمان سه سیستم عاملروی یه سیستم، که به زبان فارسی نوشته شده باشه هستش. پس دوستان اگهمیخواین جایی نقل کنین، با ذکر منبع نقل کنین.

تو این آموزش تمامی لینک ها آورده شده و هیج جای وب نمیتونین آموزش این سه نسخه رو با هم پیدا کنین، البته با این جزئیاتی که من دارم مرحله به مرحله و کلیک به کلیک شرح میدم.

مهدی بازدید : 178 جمعه 10 دی 1389 نظرات (0)

پس از غیبت یک ماه-ه، تصمیم بر آن گرفتیم که این غیبت را به نحوی جبران کنیم. نرم افزار Autodesk Mudbox 2012 را برای بعد از عید، به عنوان محصول دانلود برای کاربران ویژه انتخاب کردیم، تا کاربران پس از واریز وجهی آن را بتوانند دانلود کنند. ولی برای جبران این غیبت، نرم افزار Autodesk Mudbox 2012  را به رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. امیدواریم که این کار پیشکش مناسبی از طرف ما برای شما عزیزان باشد.



نرم افزار Autodesk Mudbox یکی از نرم افزارهای ۳D Sculpting و بافت سازی می باشد که مک دانلود آن را به رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده است. نرم افزار های ۳D Sculpting که یکی از بهترین آن ها نرم افزار Mudbox است که بسیار مورد پسند صاحب نظران رشته های مربوطه قرار گرفته است. نرم افزار های ۳D Sculpting دقیقا به شیوه یک استاد کوزه گر عمل می کنند یعنی کاربردر این نرم افزار ها یک حجم بی شکل و نامنظم را با دستکاری به یک آبجکت ۳D تبدیل می کند.
 

License: Software       Size: 427.51MB 


 


 

مهدی بازدید : 191 جمعه 10 دی 1389 نظرات (0)



شماره: April 2011
تعداد صفحات: 100
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: انگلیسی

توضیحات:
Mac Life یک مجله پرطرفدار آمریکایی است و هرماه منتشر میشود این مجله فقط بر روی سخت افزارها و نرم افزارهای شرکت اپل مکینتاش تمرکز کرده. در این مجله میتوان درباره نرم افزارها  و سایتهای مفید، نقد و معرفی، بازیهای جدید، دستگاه های جدید و ... این شرکت بزرگ خواند.
برای دانلود مجله" Mac Life February 2011 " به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

مهدی بازدید : 171 جمعه 10 دی 1389 نظرات (0)


اگر شما هم یکی از دوستاران اپل یا همان سیب گاز زده خودمان باشید خود را به محیط 
MacOsها نزدیکتر میدانید . در سال قبل شاهد بسیاری از محصولات  این شرکت بودیم .  iPhone  و   iPod  و MacBook Air جدید غوغایی در صنعت تکنولوژی در سال 2010 برای اپل به پا کردند . و اما ما برای شما یکی از قویترین نرم افزارهای مولتی مدیا اپل را آماده کردیم .


iLife به شما این امکان را میدهد که عکسهایتان را سازماندهی کنید . یک آلبوم از عکسهایتان خلق کنید و  یا حتی یاد بگیرید یک  فیلم بسازید.همه این امکانات را شما میتوانید در iLife 11 که جدیدترین نسخه مولتی مدیای اپل میباشد پیدا کنید.

 

حجم: 3.12 گیگابایت



مهدی بازدید : 192 جمعه 10 دی 1389 نظرات (0)

1Password نام نرم افزاری است که برای سیستم عامل مکینتاش میباشد .


 

این نرم افزار همانطور که از نامش پیداست برای مدیریت بر پسوردهای کاربر هم در محیط اینترنتی و هم در محیط دکستاپ استفاده میشود ،

این نرم افزار از تکنولوژی Anti-Phishing استفاده میکند که باعث میشود امنیت حفط اطلاعات بسیار بالاتر رود .

این نرم افزار همچنین می تواند پسوردهایی که در حافظه ان وارد شده است بصورت اتوماتیک در محلهای مورد نظر وارد کند .

این نرم افزار را میتوان برای ذخیره سازی پسورد حسابهای اینترنتی ، پرداختهای اینترنتی ، پسورد لاگین وبسایتها و پسوردهایی که در محلهای مختلف کابرا از آن برای محافظت از داده های خود استفاده میکند .

 

مهدی بازدید : 184 چهارشنبه 10 آذر 1389 نظرات (0)

 

Parallels Desktopیکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین نرم افزارهای مکینتاش و بهترین راه حل برای اجرای برنامه های ویندوز در محیط سیستم عامل مکینتاش می باشد.توسط Parallels Desktop میتوانید برنامه های مکینتاش و ویندوز را به سادگی با سرعت بالا اجرا نمایید.با تنظیمات و ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار شما تجربه استفاده از دو سیستم عامل را خواهید داشت.

Parallels Desktop v6.0.11994 Mac OSX

 

مهدی بازدید : 859 چهارشنبه 10 آذر 1389 نظرات (0)

سیستم عامل ارزشمند شرکت اپل Mac OS X 10.6.5 Snow Leopard صد در صد تست شده بر روی سی پی یو های AMD و Intel و قابلیت نصب  روی Laptop و PC

به همراه اموزش نصب از ابتدا روی انواع سیستم های کامپیوتری و سخت افزار های گوناگون هم به روش اموزش  تصویری هم به روش توضیح و عکس

http://newtech.aurum3.com/images/apple-osx-leopard.jpg

توجه مهم: این سیستم عامل فقط روی مادر برد های Asus نصب نمیشود و در کلیه سیستم های موجود با سخت افزار های مختلف قابلیت نصب را داراست!


مهدی بازدید : 250 چهارشنبه 10 آذر 1389 نظرات (0)

با نرم افزار گوگل ارث می توانید کل جهان را به کمک ماهواره ها مشاهده کنید.یکی از بزرگترین خصوصیات این نرم افزار عدم لزوم آشنایی با شهرها و آدرس های مشخص دنیاست . تنها چند کلیک ساده قادر است شما را به ناشناخته ترین نقاط کره زمین برده و با جزئیات بسیار زیاد از آن نقطه دیدن کنید. کاربردی که تا سالیان پیش غیر قابل باور بوده است اما اکنون با کمک این نرم افزار تحقق پیدا کرده است و شما توانایی پرواز از آسمان به منزل خود را دارید. علاوه بر این شما میتوانید با وارد نمودن آدرس یک نقطه از دنیا در عین واحد به آن نقطه از این کره خاکی سفر کنید و آن جا را با جزئیات کامل وارسی کنید.

Google Earth 6.0.1.2032 – Mac OS X

 

مهدی بازدید : 331 چهارشنبه 10 آذر 1389 نظرات (0)

دسترسی آسان و مدیریت iPhone  iPad  با Phoneview 2.6



برنامه ای که امروز قصد معرفی آن را داریم یکی از بهترین و کاربردی ترین نرم افزار های سیستم عامل مک میباشد ! 

نرم افزار Phone View  بدون شک بهترین برنامه ی مدریت iPad , iPhone  شما میباشد که با امکانات بی نظیری که در دارد دسترسی به محتوا ی دستگاه شما را آسان میکند .

از ویژگی های این برنامه میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
ذخیره کرده هر نوع اطلاعات با هر پسونده روی iPad iPhone
دسترسی آسان موزیک ها و ویدئو های شما بر روی کامپیوتر
دسترسی آسان به Sms Call  و آرشیو تماس های شما
استفاده از iPhone , iPad  به عنوان حافظه فلش برای انتفال اطلاعات
پشتیبان گیری از اطلاعات iPhone و iPad
Export
 با پسوند CSV


مهدی بازدید : 177 دوشنبه 10 آبان 1389 نظرات (0)

Data Rescue نام نرم افزاری برای سیستم عامل Apple Macintosh می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا اطلاعات از دست داده در سیستم های خود را به کمک ابزار موجود در نرم افزار بازگردانی نمایند.در این نرم افزار علاوه بر قابلیت بازگردانی فایل ها ، کاربران می توانند پارتیشن ها پاک شده از سیستم را نیز بازیابی کنند .

ProsoftDataRescuev31Mac

 

تعداد صفحات : 7

درباره ما
Profile Pic
سلام. بیشتر برنامه های موجود در وبلاگ از سایت های زیر برداشته شده : "وطن دانلود دات کام" "مک دی ال دات کام" اما آموزش های قرار داده شده بیشترش تجربه خودمه .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 36
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 111
  • بازدید سال : 1,464
  • بازدید کلی : 95,961
  • کدهای اختصاصی